Objavljena je nova Eurydice publikacija Digital Education at School in Europe

Nova publikacija mreže Eurydice prikazuje dvije različite, ali komplementarne perspektive digitalnog obrazovanja: s jedne strane prikazuje razvoj digitalnih kompetencija relevantnih za učenike i učitelje, odnosno nastavnike, a s druge strane stavlja naglasak na pedagošku upotrebu tehnologije kao potpore u procesu učenja i poučavanja.

 

Izvještaj pruža uvid u različita područja digitalnog obrazovanja počevši s komparativnim informacijama o kurikulu i ishodima učenja povezanim s digitalnim kompetencijama. Teme razvoja posebnih kompetencija učitelja i nastavnika tijekom obrazovanja i karijere te procjena učenikovih digitalnih kompetencija i korištenje digitalne tehnologije prilikom ispitivanja također su posebno prikazane. Istaknute su i nacionalne strategije i mjere vezane uz digitalno obrazovanje u školama, a u dodacima se mogu prema državama pronaći informacije o kurikulu, okviru za digitalne kompetencije nastavnika, nacionalnim strategijama i agencijama koje pružaju potporu digitalnom obrazovanju u školama.

 

Publikacija prikazuje podatke za opće osnovnoškolsko i srednjoškolsko obrazovanje za školsku godinu 2018./2019. u 38 europskih država koje sudjeluju u programu Erasmus+. Prikazuju se informacije za 28 članica Europske unije te Albaniju, Bosnu i Hercegovinu, Švicarsku, Lihtenštajn, Crnu Goru, Sjevernu Makedoniju, Norvešku, Srbiju i Tursku.

 

Publikacija i sažetak dostupni su klikom na slike niže.

 

Objavljena je nova Eurydice publikacija Digital Education at School in Europe - Slika 1  Objavljena je nova Eurydice publikacija Digital Education at School in Europe - Slika 2

datum objave: 12.09.2019.